МАЙСТЕРНЯ, ДЕ ФОРМУЄТЬСЯ ВЧИТЕЛЬ
Французький письменник А. Барбюс сказав, що «школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління». А методичний кабінет – це майстерня, де формується вчитель.Нелегкий шлях доводиться пройти вчителю, щоб досягнути педагогічної майстерності. Він повинен мати «різносторонні знання, багате розумове життя, широту кругозору, постійне інтелектуальне зростання» (В.О.Сухомлинський). І велику роль у цьому сходженні відіграє ефективно налагоджена робота шкільного методичного кабінету.

Методичний кабінет нашої школи перетворено на дійсно зручний куточок, де вчитель має можливість плідно працювати у вільний від уроків час. Зроблено ремонт, придбано нові меблі, сучасні стенди. Пастельні спокійні тони, компактні зручні меблі, озеленення – все це створює затишну атмосферу та позитивний емоційний стан тих, хто тут працює.

Роботу свого методкабінету ми уявляємо у формі трикутника. В основі його лежить обрана педагогічним колективом конкретна освітня технологія. Відповідно до неї ми визначаємо методику діяльності, тобто форми і методи, які є катетами нашого трикутника.
І на вершині, звичайно, успіх, якого ми прагнемо досягнути в роботі.










Коментарi