МАЙСТЕРНЯ, ДЕ ФОРМУЄТЬСЯ ВЧИТЕЛЬ


Французький письменник А. Барбюс сказав, що «школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління». А методичний кабінет – це майстерня, де формується вчитель.Нелегкий шлях доводиться пройти вчителю, щоб досягнути педагогічної майстерності. Він повинен мати «різносторонні знання, багате розумове життя, широту кругозору, постійне інтелектуальне зростання» (В.О.Сухомлинський). І велику роль у цьому сходженні відіграє ефективно налагоджена робота шкільного методичного кабінету./Files/images/metodkabnet/D0C588A5-C444-4A0A-8BA7-AE07557929EF.jpg/Files/images/metodkabnet/DSCN6674.JPG



Методичний кабінет нашої школи перетворено на дійсно зручний куточок, де вчитель має можливість плідно працювати у вільний від уроків час. Зроблено ремонт, придбано нові меблі, сучасні стенди. Пастельні спокійні тони, компактні зручні меблі, озеленення – все це створює затишну атмосферу та позитивний емоційний стан тих, хто тут працює./Files/images/metodkabnet/CD8B507B-39A0-4ADB-82DA-A73EEF86D068.jpg/Files/images/metodkabnet/DSCN6668.jpg


Роботу свого методкабінету ми уявляємо у формі трикутника. В основі його лежить обрана педагогічним колективом конкретна освітня технологія. Відповідно до неї ми визначаємо методику діяльності, тобто форми і методи, які є катетами нашого трикутника./Files/images/metodkabnet/5E62BFB3-33A1-4D8B-9DA4-C98CBE86A544.jpg І на вершині, звичайно, успіх, якого ми прагнемо досягнути в роботі./Files/images/metodkabnet/9F7D4CB8-4AAF-4314-AA31-9DE5A319EB41.jpg/Files/images/metodkabnet/33C2EB5F-11BC-40FD-BE4E-F23BC86D5B71.jpg/Files/images/metodkabnet/407D5330-0594-4355-A4FD-F3D4429108BD.jpg/Files/images/metodkabnet/DFD2460B-6B00-4189-B9D4-CEC2A3E9A8DE.jpg/Files/images/metodkabnet/9FB4A966-6718-4C4A-BE44-5B02E5008AE5.jpg/Files/images/metodkabnet/2A87FA9A-3B88-4B13-B29C-90503D69C912.jpg/Files/images/metodkabnet/FC24658A-C7B1-41D9-B837-94D2696483E0.jpg/Files/images/metodkabnet/43C89A83-8C44-4B59-A46D-3620EBF27A45.jpg/Files/images/metodkabnet/442B620B-9194-4A7B-9183-6801385DA72A.jpg/Files/images/metodkabnet/902D5C3A-74D9-42E5-AAEA-896EAB126D2F.jpg/Files/images/metodkabnet/IMG_0620.JPG/Files/images/vchitel/IMG_0615.JPG




/Files/images/zno/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1.gif

Як зазначав великий режисер зі світовим іменем К. Станіславський: “Колектив із декількох десятків чоловік не може об’єднатися, держатися і міцніти лише на основі особистої взаємної симпатії всіх членів. Для цього люди дуже різні, а почуття симпатії нестійке і зрадливе. Щоб об’єднати людей, потрібна більш ясна і міцна основа – це ідея”. В кожній школі такою ідеєю є навчально-методична проблема, над якою працює колектив. Ідея, яка об'єднує вчителів школи № 3 «Взаємозв`язок творчих можливостей учителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо розвитку життєвої компетентності учнів. ».Ця тема і визначає основні напрямки методичної роботи в школі, центром якої є методичний кабінет: забезпечення сприятливих умов для самоосвіти кожному вчителю, пошуки шляхів вдосконалення сучасного уроку і підвищення якості знань, створення умов для інноваційної педагогічної діяльності, пошук і розвиток обдарованих дітей.




/Files/images/metodkabnet/DSCN6669.JPG/Files/images/metodkabnet/DSCN6670.JPG/Files/images/metodkabnet/DSCN6671.JPG

СУЧАСНИЙ УРОК – ЦЕ ТВІР МИСТЕЦТВА


Головний критерій, за яким визначається ефективність уроку і роботи учителя взагалі – це якісний показник навчальних досягнень учнів. Методична служба школи постійно проводить моніторинг якості знань та шукає шляхи її підвищення.Одним з позитивних аспектів моніторингових досліджень є забезпечення ефективного планування методичної роботи школи, вибір оптимальних форм організації методичної роботи з педагогічними працівниками. В школі моніторингові дослідження здійснюються в багатьох напрямках: наступність між початковою, середньою та старшою ланками школи, стан поглибленого вивчення предметів та профільного навчання, рівень підготовки випускників до ЗНО, результати роботи з обдарованими дітьми.

Оснащення і оформлення методичного кабінету створює необхідні умови для ефективної підготовки педагогічних працівників до уроків і позаурочних заходів, індивідуальної методичної роботи і самоосвіти, а також для проведення колективних методичних заходів. Тому дирекція школи приділяє велику увагу оновленню і удосконаленню матеріальної бази кабінету, поповненню його як методичними посібниками, так і сучасними технічними засобами.

Працюємо для того, аби щороку все більше вчителів та їхніх вихованців досягали вершин Золотого Олімпу. І маємо пам'ятати, що успіх приходить до того, хто любить те, що робить!

Кiлькiсть переглядiв: 212

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!