/Files/images/metodkabnet/7057.gif

/Files/images/vchitel/9F365B9D-E7AC-40D4-B4D3-6277AFCD3515.jpg

Симоненко Лариса Борисівна -заступник деректора школи з виховної роботи

Закінчила Миколаївський педагогічний інститут імені В.Г.Белінського у 1984 році за спеціальністю вчитель української мови та літератури

Педагогічне кредо

Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…

- В.О.Сухомлинський

Життєвий принцип

Дитяче довір’я до вчителя –
це крапля чистої води на квітці троянди: треба так зрізати квітку, щоб не струсити краплю.

Педагогічна філософія


Скажи мені – і я забуду.
Покажи мені – і я запам’ятаю.
Залучи мене – і я навчуся.

Наявність творчих робіт

Авторська програма «Генеалогічні дослідження родоводу»(І місце в області 2008р.)

Методичні рекомендації щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури

Використання опорних конспектів та проектних технологій на уроках української мови та літератури

Участь у професійних конкурсах:

Всеукраїнський конкурс «Учитель року» (2007) – І місце на ІІ етапі

Нагороджена, неодноразово грамотами відділу освіти Миронівської РДА , грамотою обласного відділу освіти, грамотою Міністерства освіти і науки, Національної академії наук України

Формули успіху

- Спершу любити – потім учити
- Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
-Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
- Людина стає тим, ким вона є, завдяки справі, яку робить
- Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
- Серед усіх засобів впливу одним із найбільш потужних є особистий приклад
- Хто не дивиться вперед – залишається позаду
- Кожна дитина – таланту перлина
- Любіть те, що ви робите, й робіть те, що ви любите
- Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому

- Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя

Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання

/Files/images/metodkabnet/7057.gif

Виховна проблема

«Взаємозв’язок творчих можливостей учителя й учня та результативність педагогічної

діяльності щодо розвитку життєвої компетенції учня, формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу»

/Files/images/Виховнф робота.jpg

Виховна робота школи

/Files/images/img_home.jpgВиховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Пріоритетним у виховній роботі школи є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, районні заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

/Files/images/45.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

Відкрита група "Миронівська ЗОШ I-III ступенів №3"(VK)

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62

 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66

 Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66

 Психолог школи Масло Оксани Іванівни 5-23-66

 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86

 Районний відділ освіти тел. 5-70-76

 Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76

 Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40

 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06

 Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38

 Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39

Гаряча лінія

 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )

 Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )

 Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

 Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83

 Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

 Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50
 Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451

 Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309


Дата останньої зміни 16 Жовтня 2018
Цей сайт безкоштовний!