Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе,

що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.

(В. О. Сухомлинський)

"Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього.Хто не шанує видатних людей свого народу, той сам не гідний пошани.” М. Рильський

Народні символи України:

Джерелами патріотичного виховання є рідне слово батька і матері, колискова пісня, культ Матері та Батька, рідна оселя, садиба, батьківщина і Батьківщина, героїчне минуле народу, життєдіяльність історичних постатей народу (політичних діячів, вчених, письменників, діячів мистецтва і культури), конкретна діяльність особистості щодо матеріального та культурного збагачення своєї країни.В арсеналі діяльності з патріотичного виховання підростаючого покоління є багато засобів і методів впливу. Однак головне — це включення кожної особистості в конкретну діяльність з творення й примноження багатства і краси своєї Вітчизни

Державний Гімн України ♥ National Anthem of Ukraine ♥ ウクライナ Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами 14-35 річного віку соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури. Здійснення системного національно-патріотичного виховання є однією з головних складових національної безпеки України. Національно-патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту. Національно-патріотичне виховання включає в себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, охоплює своїм впливом усі покоління, пронизує всі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, науку, історію, державу, право. Завдання національно-патріотичного виховання: - забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей; - виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь; - сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу; - формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації; - формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини; - відновлення і вшанування національної пам'яті; - утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки. Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності; - формування психологічної та фізичної готовності, молоді, до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби; - відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді; - забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами; - консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання; - сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді; - підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини; - створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави; - сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості; - виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності; - створення умов для посилення патріотичної спрямованості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та явищ суспільного життя; - реалізація індивідуального підходу до особистості та виховання. В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо. Традиційним стало проведення святкувань Дня Збройних Сил України, Дня Соборності, Дня Захисника Вітчизни, Дня української письменності, відзначення Дня міста, змагань «Козацькі забави». В рамках святкування цих знаменних дат було проведено: - виховні години в усіх класах; - зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни і учасниками бойових дій; - зустрічі з членами громадської організації

/Files/images/ditbudinok/IMG_1985.JPG/Files/images/ditbudinok/IMG_1986.JPG/Files/images/ditbudinok/IMG_1983.JPG

Пріоритетний напрямок роботи школи:

ГРОМАДЯНСЬКО - ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Патріотизм (від грецького “патріс”) – це любов до Батьківщини, відданість Вітчизні, народу. Але в умовах українських реалій, коли багато речей викликають у суспільстві негативне ставлення, виховувати справжніх патріотів дуже складно. Чи є сьогодні альтернатива патріотизму? Мабуть, ні. І якщо в суспільстві буде панувати нігілізм, нехтування долею рідної країни, це призведе до бездержавності і ще гіршого життя...

Девіз

Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,

Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,

Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації,

Якщо є порядок у нації, буде мир у світі.

МОДЕЛЬ ПАТРІОТА

/Files/images/ditbudinok/1278169667_small_trizub-i-prapor.jpg.jpg


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо вшанування Державного Прапора України

Реалізація пріоритетного напрямкувиховання : Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.

Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні– це відчуття того, що в моєму класі, школі, районі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене.


АНКЕТУВАННЯ

АнкетаЧи любите Ви свою країну?
– так– важко відповісти – ні

іЧи пишаєтесь Ви тим, що є громадянином України?

- так - важко відповісти- ні

Чи знаєте Ви історію свого рідного міста?

– так– важко відповісти– ні

Чи дотримується Ваша родина звичаїв татрадицій нашого народу?

– так– важко відповісти – ні

Чи поважаєте Ви українську мову?

– так – важко відповісти– ні

Чи спілкуєтесь Ви українською мовою?

– так – важко відповісти– ні

Чи потрібна Україні друга державна мова?

– так – важко відповісти– ні

Чи вважаєте Ви службу в армії обов’язком громадянина України?

– так – важко відповісти – ні

Чи читаєте Ви художню літературу рідноюмовою?

– так – важко відповісти – ні

Чи вважаєте Ви себе патріотом України?

– так – важко відповісти– ні
Кiлькiсть переглядiв: 221

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

Відкрита група "Миронівська ЗОШ I-III ступенів №3"(VK)

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62

 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66

 Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66

 Психолог школи Масло Оксани Іванівни 5-23-66

 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86

 Районний відділ освіти тел. 5-70-76

 Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76

 Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40

 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06

 Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38

 Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39

Гаряча лінія

 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )

 Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )

 Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

 Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83

 Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

 Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50
 Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451

 Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309


Дата останньої зміни 09 Серпня 2018
Цей сайт безкоштовний!