Щоб діти були відмінниками, їх треба виганяти на вулицю, – вчені.

Найчастіше батьки засаджують дітей за виконання домашніх завдань або вимагають удосконалення навичок гри на фортепіано, вважаючи, що така наполегливість допоможе їм отримувати високі оцінки. Проте вчені довели, що дорослим слід робити все з точністю до навпаки.

Читайте також: Хвалити – не перехвалити, або Як навчити дитину бути успішною

Учені з Колорадського університету в Боулдері (University of Colorado) провели дослідження з метою з’ясувати, які заходи допомагають дітям розвивати свій потенціал і досягати поставлених цілей, зокрема і в навчанні.

“В останні роки в інтернеті та ЗМІ не вщухають дискусії на тему правильного виховання дітей, у яких беруть участь як прихильники жорстких заходів, так і прихильники вільного способу життя. І саме тому було важливо провести дослідження в цій області та відповісти на актуальне запитання, який підхід можна вважати правильним“, – говорить професор психології та неврології Юко Мунаката (Yuko Munakata).

Читайте також: ВІЛ/СНІД продовжує уражати дітей і підлітків, – ЮНІСЕФ

Для цього вчені на чолі з Джейн Баркер (Jane Barker) почали стежити і фіксувати повсякденну діяльність шестирічних дітей 70 батьків, умовно розділяючи її на більш і менш структуровану.

До більш структурованих дій належали хатня робота, фізичні вправи, виконання домашніх завдань і релігійна активність. А менш структуровані містили ігри на самоті та з іншими людьми, соціальні екскурсії, огляд визначних пам’яток і читання.

Проаналізувавши результати, дослідники з’ясували, що діти, які присвячували більше часу менш структурованій діяльності – гралися на вулиці, ходили в зоопарк або читали книги, – були здатні продуктивніше ставити власні цілі та продумувати способи їх досягнення, не розраховуючи на допомогу дорослих.

А от діти, які прискіпливо сиділи над домашніми завданнями або уроками гри на фортепіано, були менш здатні самостійно ставити перед собою цілі та досягати їх реалізації.

“Гнучкий перехід між різними видами діяльності допомагає їм (дітям) успішно справлятися із завданнями та не застрявати на одному з них, злостячись на самого себе, – пояснює Юко Мунаката. – Розвинені в дитячому віці виконавчі функції мають важливе значення в подальшому житті, оскільки вони впливають на академічну успішність, матеріальний добробут і навіть на здоров’я“.

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

Відкрита група "Миронівська ЗОШ I-III ступенів №3"(VK)

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62

 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66

 Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66

 Психолог школи Масло Оксани Іванівни 5-23-66

 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86

 Районний відділ освіти тел. 5-70-76

 Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76

 Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40

 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06

 Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38

 Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39

Гаряча лінія

 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )

 Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )

 Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

 Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83

 Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

 Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50
 Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451

 Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309


Дата останньої зміни 17 Травня 2018
Цей сайт безкоштовний!