У творчій світлиці вчителів естетичного циклу Миронівської ЗОШ І-ІІ ступенів №3

Відомості про вчителів, що входять до складу методоб’єднання:

№ п/п

Прізвище, ім’я та по-батькові вчителя

Стаж

Освіта

Категорія

Предмет, що викладає

1.

Крутоголов Наталія Леонідівна

28 років

Вища

Вища.

Старший вчитель

Технології

2.

Онопрієнко Наталія Іванівна

20 років

Вища

Друга

Технології

3.

Жуковська Інна Валентинівна

18 років

Вища

Друга

Образотворче мистецтво

4.

Гончаренко Олександр Анатолійович

9 років

Вища

Перша

Музичне мистецтво

Проблемні питання над якими працюють вчителі:

Крутоголов Н.Л. – «Творчі проекти на уроках технологій, як засіб розвитку творчих здібностей учнів».

Онопрієнко Н.І. – «Різноманітність форм і засобів навчання – шлях до творчого розвитку учня».

Жуковська І.В. –«Розвиток естетичних смаків учнів як складової творчого розвитку особистості».

Гончаренко О.А. – «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва та в позаурочний час».

/Files/images/c5da5491bdce7a447e3a5fe0c3d96e0d.gif

Тематика засідань методоб’єднання вчителів естетичного циклу Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 (2013-2014 н.р.)

І засідання (вересень)

Тема: Завдання, зміст і форми роботи методоб’єднання вчителів естетичного циклу на 2013-2014 н.р.

1. Обговорення та затвердження плану роботи методоб’єднання на 2013-2014 н.р.

2. Про виконання плану роботи за минулий навчальний рік.

3. Аналізу методичних рекомендацій щодо вивчення предметів естетичного циклу у 2013-2014 н.р.

4. Вивчення та обговорення особливостей методичних рекомендацій, пояснювальних записок та програм з предметів естетичного циклу для учнів 5-х класів у 2013-2014 н.р.

5. Розподіл доручень, завдань, тематики доповідей та відкритих уроків між членами методоб’єднання.

6. Про підготовку та забезпечення організованого навчального року.

7. Про забезпеченість підручниками учнів 5-х класів.

8. Позакласна робота.

Мета: - оволодіти новими методичними рекомендаціями щодо викладання предметів естетичного циклу у 2013-2014 н.р.; обговорити і затвердити план роботи методоб’єднання; розподілити обов’язки, доручення; скласти графік відкритих уроків, доповідей; організувати позакласну роботу з предметів.

Графік відкритих уроків:

Крутоголов Н.Л. – жовтень

Онопрієнко Н.І. – грудень

Жуковська І.В. – лютий

Гончаренко О.А. –січень

Завдання членам м/о:

- опрацювати методичні рекомендації і програми для 5-х класів;

- опрацювати методичні рекомендації і програми для інших класів, зміни до них;

- організувати позакласну роботу;

- зробити підписку на нові періодичні видання з предметів.

ІІ засідання (жовтень)

Тема: Удосконалення уроку як засіб розвитку творчості вчителя та учнів. Формування зорієнтованої на творчу діяльність особистості.

1. Інформація про виконання рекомендацій попереднього засідання методоб’єднання.

Крутоголов Н.Л.)

2. Доповідь на тему: «Економічне, екологічне та маркетингове обґрунтування учнями об’єкта проектування».

ОнопрієнкоН.І.)

3. Відвідування та обговорення уроку з технологій на тему: «Прийоми роботи спицями» (7 клас)

(Крутоголов Н.Л.)

Мета: - прослухати доповідь про економічне, екологічне та маркетингове обґрунтування учнями об’єктів проектування, їх важливість у навчальній діяльності при роботі учнів над розробкою та виконанням власних творчих проектів, важливість вирішення даних питань для послідуючої профорієнтальної роботи, свідомого вибору учнями майбутньої професії, формування їх життєвої компетентності, розвитку творчих здібностей.

-ознайомитися з методами і формами роботи, а також методичного застосування форм роботи розглянутих у попередній доповіді на уроках з технологій вчительки Крутоголов Н.Л.

Завдання членам м/о:

- приділяти значну увагу економічному, екологічному та маркетинговому обґрунтуванню проектів учнів.

- підготуватись до районного огляду-конкурсу художньої самодіяльності.

- спланувати та провести І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін предметів естетичного циклу.

- Опрацювати статтю А.Ю. Цина «Економічне, екологічне та маркетингове обґрунтування учнями об’єкта проектування», журнал «Трудове навчання в школі», №5(29) 2011р., стр. 11-17

ІІІ засідання (грудень)

Тема: Удосконалення уроку як засіб розвитку творчості вчителя та учнів. Формування зорієнтованої на творчу діяльність особистості.

1. Інформація про виконання рекомендацій попереднього засідання методоб’єднання.

( Крутоголов Н.Л.)

2. Доповідь на тему: «Ігрова діяльність як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів».

( Крутоголов Н.Л.)

3. Відвідування та обговорення уроку з технологій на тему: «Культура споживання їжі. Етикет за столом» (5 клас).

( Онопрієнко Н.І.)

Мета: - прослухати доповідь про роль ігрової діяльності як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, ознайомитись з видами та формами ігрової діяльності, методикою проведення, важливоюїї роллю для розвитку творчих здібностей учнів;

- ознайомитись з методами і формами роботи вчительки Онопрієнко Н.І. на уроках з технологій у 5 класі, застосуванням нею ігрових методик для розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів та їх творчих здібностей.

Завдання членам м/о:

- ширше застосовувати різні ігрові форми роботи на уроках та в позакласній роботі;

- прийняти активну участь у Всеукраїнському конкурсі «Об’єднаймося ж, брати мої»;

- підготувати виставку робіт учнів «Умілі руки» та «Зима-чарівниця»

- опрацювати статтю Н.В.Слюсаренко «Ігрова діяльність як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів», журнал «Трудове навчання в школі» №6(35) (2011р.), стр. 2-6;

№7(36) (2011р.), стр. 2-6.

ІVзасідання (лютий)

Тема: Удосконалення уроку як засіб розвитку творчості вчителя та учнів.Формування зорієнтованої на творчу діяльність особистості.

1. Інформація про виконання рекомендацій попереднього засідання методоб’єднання.

(Крутоголов Н.Л.)

2. Доповідь на тему: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках естетичного циклу».

(Гончаренко О.А.)

3. Відвідування та обговорення уроку з образотворчого мистецтва на тему: «Засоби художньої виразності скульптури» (5 клас).

( Жуковська І.В.)

Мета: - прослухати доповідь про методику, способу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках естетичного циклу, роль активізації діяльності на уроках естетичного циклу та в позакласній роботі для розвитку учня як творчої особистості;

- ознайомитися з видами та методикою різних форм активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці образотворчого мистецтва у 5 класі проведеного вчителькою Жуковською І.В. під час ознайомлення учнів з поняттям та видами скульптури, видатними скульптурами минулого та сучасності.

Завдання членам м/о:

- приділяти значну увагу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках та в позакласній роботі з метою розвитку їх творчих здібностей.

- провести підготовку учнів-призерів (ІІ етапу) до ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

- опрацювати статтю Савченко К.О. «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання та предметів естетичного циклу» №3(15) 2010р., стр. 7-12 в журналі «Трудове навчання в школі».

V засідання (травень)

Тема: Удосконалення уроку як засіб розвитку творчості вчителя та учнів. Формування зорієнтованої на творчу діяльність особистості.

1. Інформація про виконання рекомендацій попереднього засідання методоб’єднання.

(Крутоголов Н.Л.)

2. Доповідь на тему: «Художня творчість школярів в позаурочний час».

(Жуковська І.В.)

3. Відвідування та обговорення уроку з музичного мистецтва на тему: «Цілюща сила музики» (5 клас)

(Гончаренко О.А.)

Мета: - прослухати доповідь присвячену ролі, значенню та способах і методиці організацій художньої творчості школярів в позаурочний час, її значенню для розвитку творчих здібностей учня та розвитку його життєвої компетентності;

- відвідати, ознайомитися з методикою проведення та обговорити урок з музичного мистецтва у 5 класі «Цілюща сила музики». (Вчитель Гончаренко О.А.)

Завдання членам м/о:

- ширше застосовувати нові форми і методи роботи на уроках естетичного циклу;

- організувати і провести підсумкові виставки робіт учнів «Умілі руки», «Творчість очима юних», «Таланти рідної школи»;

- підвести підсумок роботи методоб’єднання, намітити плани на майбутнє;

- опрацювати статтю Л. Хомуленко «Формування креативної особистості засобами музичного виховання», журнал «Музичний керівник» №10, 2010р., стр. 14-19

Кiлькiсть переглядiв: 790

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

Відкрита група "Миронівська ЗОШ I-III ступенів №3"(VK)

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62

 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66

 Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66

 Психолог школи Масло Оксани Іванівни 5-23-66

 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86

 Районний відділ освіти тел. 5-70-76

 Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76

 Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40

 Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06

 Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38

 Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39

Гаряча лінія

 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )

 Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )

 Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

 Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83

 Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

 Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50
 Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451

 Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309


Дата останньої зміни 17 Травня 2018
Цей сайт безкоштовний!