Соціальний педагог БЕРЛЮТА ОКСАНА ВІКТОРІВНА
Освіта: вища, закінчила Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова (1989-94рр.).методист з виховної роботи, учитель етики та психології сімейного життя. Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б.Грінченка (1996-99рр.) практичний психолог.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Девіз:«Віддай людині крихітку себе.
За це душа поповнюється світлом»
Професійне кредо:«Немає меж зростанню педагога, якщо він творить з вогником в душі»
Напрямки роботи:
· Підвищення рівня самосвідомості учнів, становлення моральних цінностей, підвищення рівня загальної культури.
· Соціальний-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту.
· Профілактика адиктивної поведінки учнів школи на основі пропаганди здорового способу життя.
· Сприяння створенню в школі та в родинах учнів, педагогічних працівників здорового психологічного клімату.
· Профорієнтаційний супровід учнів;
· Психологічна підготовка до навчання у школі;
· Адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
· Організація роботи з “важкими” дітьми;
· Попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
· Методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
1. - діагностична робота;
2. - прогностична робота;
3. - консультаційна робота;
4. -соціально-перетворювальна робота;
5. -профілактична (просвітницька) робота;
6. - організаційно-методична робота;
7. - зв’язки з громадськістю.
Основні завдання психологічної служби на 2013 – 2014 н.р.:
- Створення позитивної психологічної атмосфери у стосунках між всіма суб’єктами навчально-виховної діяльності;
- Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків;
- Сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально – виховного процесу на основі його психолого – педагогічного вивчення;
- Профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному та психофізичному розвитку учнів.
Робота з обдарованими дітьми соціального педагога Берлюти О.В.
2013-09-11

Коментарi