/Files/images/ekskurs/74205.jpg

У цьому розділі ви можете знайти інформацію про графік

літньої навчальної та виробничої практики

Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3

у 2013-2014 н.р. ,фоторепортажі екскурсій , фотогалерея"Канікули моєї мрії!" .

Для перегляду нормативно-правової бази та графіка навчально-виробничої практики, перейдіть до розділу сайту

"графік літньої навчальної та виробничої практики Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3у 2013-2014 н.р."

Для перегляду інформації про екскурсії, перейдіть до розділу сайту"фоторепортажі екскурсій"

Для перегляду фотграфій про літній відпочинок учнів , перейдіть до розділу сайту "фотогалерея "Канікули моїє мрії!""

/Files/images/zno/fe3bd920d2e9660906f2438006dc66d1.gif


Миттєвості шкільного життя

(Навчально-виробнча практика

В Миронівській ЗОШІ-ІІІст.№3)

Наше завдання – кожною справою

здивувати дитину.

В.Сухомлинський

/Files/images/ekskurs/5e828d33ba2d9052cfc02361bec512b1.gif

/Files/images/dzvonik/razdelitel_36.gif


/Files/images/dzvonik/1EFF6874-CC54-40BA-ADF4-93D72E43C61D.jpg2-В клас їде на екскурсію до м.Канева/Files/images/dzvonik/22E2DF07-EDEF-4BF7-A515-29196F9CDEB9.jpg/Files/images/dzvonik/7C0235B6-8E41-4112-A6A2-91EC771A2855.jpgВШАНУВАННЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ/Files/images/dzvonik/8B00B46F-BA93-4F5B-BCC2-089320794730.jpg/Files/images/dzvonik/A099B2F3-8DD0-4591-B833-2FCB4E8B7A13.jpg/Files/images/dzvonik/B604A5C7-19D7-443B-A282-7FCCB0B73CBF.jpg/Files/images/dzvonik/3E4B312A-EC4D-424D-94B6-14ACF1C2F4E6.jpg6-В відпочиває під час екскурсії на прісну водойму./Files/images/dzvonik/DA0DD328-91FB-4626-A896-51AD8BACF568.jpg/Files/images/dzvonik/7ED537D4-40B5-42C0-8519-D3295632EC63.jpg/Files/images/dzvonik/71545288-FF20-48A3-9F7E-0E29EA4ED4EE.jpg/Files/images/dzvonik/EE7F1BF6-274A-44F8-AB94-252CE22B337D.jpg

/Files/images/dzvonik/razdelitel_36.gif



Діти – це наше майбутнє. Кожен навчальний день, тиждень, місяць і рік учителі працюють над вихованням свідомої, соціально та духовно сформованої особистості. Але навчально-виховний процес – це не лише час навчання, а й канікул. Особливо гостро постає питання зайнятості учнів у канікулярний час. Літні канікули є найбільшими у навчальному році. Літа кожна дитина чекає з нетерпінням, адже це час, коли можна по-справжньому відпочити і не думати про уроки.Ось чому навчальні екскурсії та навчальна практика є обов’язковимита необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи і процесів життєдіяльності суспільства, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу. де можна відпочити, змістовно провести час, побувати на різноманітних екскурсіях, взяти участь у цікавих конкурсах: інтелектуальних, спортивних, гумористичних, мистецьких, музичних тощо.

Як організувати навчально-виробничу практику школярів, щоб вона залишилася приємним спогадом для дітей? Як допомогти учням цікаво і змістовно провести час, поєднати романтику нового і незвіданого, творчий пошук і мрію, відповідальність дітей і складність у виконанні завдань? Саме такі питання постали перед педагогічними працівниками школи, які працювали над плануванням практики, адже успіх у роботі залежить від зацікавленості організаторів літнього відпочинку, їхньої енергії, наполегливості, любові до дітей, а також уміння підтримати ініціативу та спонукати до самостійних дій своїх вихованців, організувати творчі колективні справи, бути порадником і цікавою людиною.

Плануючи роботу адміністрація школи та вчителі поставили перед собою конкретну мету – створити умови для реалізації права кожної дитини на відпочинок, цікаве та змістовне дозвілля та працювати над формуванням у вихованців основних ціннісних орієнтирів.

З мети випливають і завдання:

- створювати для дітей хороший емоційний настрій;

- сприяти розумовому і фізичному розвитку школярів;

- виховувати почуття дружби й колективізму;

- прищеплювати любов до праці, до рідного краю, до природи;

- виховувати громадянські якості й почуття;

- виявляти інтереси, захоплення дітей, розвивати бажання набути нові знання, вміння, навички;

- формувати трудові навички, розвивати творчі здібності, активність дітей;

- розвивати санітарно-гігієнічні навички;

- прищеплювати навички культури спілкування та культури поведінки.

Роботу було сплановано таким чином, щоб учні брали участь у різноманітних екскурсіях“Археологічні пам’ятки рідного краю”(6А,Б,В), “Тої слави козацької повік не забути”(8А,Б) ,екскурсія на прісну водойму(7А,Б), до пожежної частини(4А,Б), в природу «Спостереження за змінами в природі на початку літа»(3А,Б,В) ,«У володіння дідуся Лісовичка»(1А,Б,В), вулицями міста «Вивчаємо мову вулиці»(2А,Б,В), до районної дитячої бібліотеки,до м. Канева, м. Києва, м. Корсунь-Шевченківськ, м. Умань. Відбувалися розваги, ігри та конкурси «У королівстві мовних знань»(6А,Б,В), народних пісень «Карооке у школі» ( 5А,Б,В), “Люби і знай свій рідний край»,(7А,Б),авторської поезії «Мово моя калинова» , «Уклін тобі, Тарасе?»(5-8кл),на кращого знавця фразеології «Душа мови-фразеологія», на кращого знавця імен «Що в імені твоєму?» , “Веселі старти” , «Веселі пострибеньки» та інші. Учні мають гарну можливість проявити свої таланти, творчі здібності, спритність, винахідливість, ерудованість , а переможці та активні учасники на нагороджуються грамотами та дипломами, призами.

Саме завдяки злагодженій та чіткій роботі адміністрації, вчителів, бібліотекарів, забезпечується цікавий, змістовний, активний та корисний відпочинок для учнів Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.. №3 .

Кiлькiсть переглядiв: 754

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!