У цьому розділі ви можете знайти інформацію про графік
літньої навчальної та виробничої практики
Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3
у 2013-2014 н.р. ,фоторепортажі екскурсій , фотогалерея"Канікули моєї мрії!" .
Для перегляду нормативно-правової бази та графіка навчально-виробничої практики, перейдіть до розділу сайту
"графік літньої навчальної та виробничої практики Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3у 2013-2014 н.р."
Для перегляду інформації про екскурсії, перейдіть до розділу сайту"фоторепортажі екскурсій"
Для перегляду фотграфій про літній відпочинок учнів , перейдіть до розділу сайту "фотогалерея "Канікули моїє мрії!""
Миттєвості шкільного життя
(Навчально-виробнча практика
В Миронівській ЗОШІ-ІІІст.№3)
Наше завдання – кожною справою
здивувати дитину.
В.Сухомлинський
2-В клас їде на екскурсію до м.Канева
ВШАНУВАННЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ
6-В відпочиває під час екскурсії на прісну водойму.
Діти – це наше майбутнє. Кожен навчальний день, тиждень, місяць і рік учителі працюють над вихованням свідомої, соціально та духовно сформованої особистості. Але навчально-виховний процес – це не лише час навчання, а й канікул. Особливо гостро постає питання зайнятості учнів у канікулярний час. Літні канікули є найбільшими у навчальному році. Літа кожна дитина чекає з нетерпінням, адже це час, коли можна по-справжньому відпочити і не думати про уроки.Ось чому навчальні екскурсії та навчальна практика є обов’язковимита необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи і процесів життєдіяльності суспільства, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу. де можна відпочити, змістовно провести час, побувати на різноманітних екскурсіях, взяти участь у цікавих конкурсах: інтелектуальних, спортивних, гумористичних, мистецьких, музичних тощо.
Як організувати навчально-виробничу практику школярів, щоб вона залишилася приємним спогадом для дітей? Як допомогти учням цікаво і змістовно провести час, поєднати романтику нового і незвіданого, творчий пошук і мрію, відповідальність дітей і складність у виконанні завдань? Саме такі питання постали перед педагогічними працівниками школи, які працювали над плануванням практики, адже успіх у роботі залежить від зацікавленості організаторів літнього відпочинку, їхньої енергії, наполегливості, любові до дітей, а також уміння підтримати ініціативу та спонукати до самостійних дій своїх вихованців, організувати творчі колективні справи, бути порадником і цікавою людиною.
Плануючи роботу адміністрація школи та вчителі поставили перед собою конкретну мету – створити умови для реалізації права кожної дитини на відпочинок, цікаве та змістовне дозвілля та працювати над формуванням у вихованців основних ціннісних орієнтирів.
З мети випливають і завдання:
- створювати для дітей хороший емоційний настрій;
- сприяти розумовому і фізичному розвитку школярів;
- виховувати почуття дружби й колективізму;
- прищеплювати любов до праці, до рідного краю, до природи;
- виховувати громадянські якості й почуття;
- виявляти інтереси, захоплення дітей, розвивати бажання набути нові знання, вміння, навички;
- формувати трудові навички, розвивати творчі здібності, активність дітей;
- розвивати санітарно-гігієнічні навички;
- прищеплювати навички культури спілкування та культури поведінки.
Роботу було сплановано таким чином, щоб учні брали участь у різноманітних екскурсіях“Археологічні пам’ятки рідного краю”(6А,Б,В), “Тої слави козацької повік не забути”(8А,Б) ,екскурсія на прісну водойму(7А,Б), до пожежної частини(4А,Б), в природу «Спостереження за змінами в природі на початку літа»(3А,Б,В) ,«У володіння дідуся Лісовичка»(1А,Б,В), вулицями міста «Вивчаємо мову вулиці»(2А,Б,В), до районної дитячої бібліотеки,до м. Канева, м. Києва, м. Корсунь-Шевченківськ, м. Умань. Відбувалися розваги, ігри та конкурси «У королівстві мовних знань»(6А,Б,В), народних пісень «Карооке у школі» ( 5А,Б,В), “Люби і знай свій рідний край»,(7А,Б),авторської поезії «Мово моя калинова» , «Уклін тобі, Тарасе?»(5-8кл),на кращого знавця фразеології «Душа мови-фразеологія», на кращого знавця імен «Що в імені твоєму?» , “Веселі старти” , «Веселі пострибеньки» та інші. Учні мають гарну можливість проявити свої таланти, творчі здібності, спритність, винахідливість, ерудованість , а переможці та активні учасники на нагороджуються грамотами та дипломами, призами.
Саме завдяки злагодженій та чіткій роботі адміністрації, вчителів, бібліотекарів, забезпечується цікавий, змістовний, активний та корисний відпочинок для учнів Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.. №3 .
Коментарi