
Симоненко Лариса Борисівна-заступник директора ліцею з виховної роботи
Закінчила Миколаївський педагогічний інститут імені В.Г.Белінського у 1984 році за спеціальністю вчитель української мови та літератури
Педагогічне кредо
Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…- В.О.Сухомлинський
Життєвий принцип
Дитяче довір’я до вчителя –це крапля чистої води на квітці троянди: треба так зрізати квітку, щоб не струсити краплю.
Педагогічна філософія
Скажи мені – і я забуду.Покажи мені – і я запам’ятаю.Залучи мене – і я навчуся.
Наявність творчих робіт
Авторська програма «Генеалогічні дослідження родоводу»(І місце в області 2008р.)
Методичні рекомендації щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури
Використання опорних конспектів та проектних технологій на уроках української мови та літератури
Участь у професійних конкурсах:
Всеукраїнський конкурс «Учитель року» (2007) – І місце на ІІ етапі
Нагороджена, неодноразово грамотами відділу освіти Миронівської РДА , грамотою обласного відділу освіти, грамотою Міністерства освіти і науки, Національної академії наук України
Формули успіху
- Спершу любити – потім учити
- Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
-Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
- Людина стає тим, ким вона є, завдяки справі, яку робить
- Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
- Серед усіх засобів впливу одним із найбільш потужних є особистий приклад
- Хто не дивиться вперед – залишається позаду
- Кожна дитина – таланту перлина
- Любіть те, що ви робите, й робіть те, що ви любите
- Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому
- Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя
Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання
Виховна проблема
«Взаємозв’язок творчих можливостей учителя й учня та результативність педагогічної
діяльності щодо розвитку життєвої компетенції учня, формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу»
Виховна робота школи
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Пріоритетним у виховній роботі школи є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Коментарi