Найголовнішим у вихованні має бути особистість…вихователя,який віч- на- віч знаходиться з учнями. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу,яку не можна замінити ні підручниками ні моральними повчаннями,ні системою покарань і заохочень. Важливе значення має дух закладу,але цей дух живе не серед стін, не на папері,а в характері більшості вчителів і від них переходить в характер вихованців.

К.Д.Ушинський

Мета методичного об’єднання класних керівників :

сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

* аналітико-прогностична функція, що виражається в здійсненні аналізу якості надання виховних послуг, розробці методик й інструментарію виявлення результативності й прогнозування, а також їхнього подальшого вмісту за напрямками виховної роботи;

* організаційно-координуюча функція, що забезпечує планування й організацію роботи методичного об’єднання класних керівників;

* інформаційна функція, що виражається в інформуванні педагогічних працівників школи з питань виховної роботи;

* методична функція, забезпечує створення організаційно-педагогічних умов з метою вдосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання.

Проблема методичного об'єднання класних керівників

Взаємозв’язок творчих можливостей учителя й учня та результативність педагогічної діяльності щодо розвитку життєвої компетенції учня, формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу

Мета:

Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання

Кредо:

Якщо хочеш змінити світ на краще, починай це робити із себене завтра, а сьогодні, з цієї хвилини

Формули успіху:

- Спершу любити – потім учити

- Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь

- Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати

-Людина стає тим, ким вона є, завдяки справі, яку робить

- Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую

- Серед усіх засобів впливу одним із найбільш потужних є особистий приклад

- Хто не дивиться вперед – залишається позаду

- Кожна дитина – таланту перлина

- Любіть те, що ви робите, й робіть те, що ви любите

- Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому

- Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників

* підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;

* інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників, вихователів груп подовженого дня в рамках модернізації виховання;

* забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

* формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;

* озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;

* координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основівиявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

* сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;

* оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;

* вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

Напрямки роботиметодичного об'єднання класних керівників

- Організація інформаційно-методичної допомоги класним керівникам;

- Переорієнтація процесу взаємодії вчителів від репродуктивної діяльності до дослідницької;

- Активізація творчої діяльності вчителів засобами використання нетрадиційних інтерактивних методів;

- Створення інформаційно-педагогічного банку власних досягнень, популяризація передового педагогічного досвіду;

- Розвиток інформаційної культури вчителів й впровадження використання інформаційних технологій у виховну роботу.

Зміст діяльності методичного об’єднання класних керівників

1. Планування й організація роботи методичного об’єднання класних керівників :

- розробка й затвердження планів виховної роботи, циклограм діяльності класних керівників, програм індивідуального розвитку;

- розробка методичного супроводу виховного процесу;

- розробка методик (технік) й інструментарію виявлення

результативності виховної роботи за усіма її напрямками.

2. Створення організаційно-педагогічних умов для удосконалення професійної компетентності членів методичного об’єднання:

- надання адресної методичної допомоги (групові,

індивідуальні консультації).

3. Здійснення аналізу якості здійснення виховних послуг за напрямками:

- стан виховання в процесі навчання;

- створення додаткового простору для самореалізації особистості

у позаурочний час;

- науково-методичне забезпечення виховного процесу;

- формування виховної системи школи;

- організація соціально-профілактичної роботи;

- моніторинг рівня вихованості учнів.

4. Систематизація, узагальнення й пропаганда передового педагогічного досвіду:

організація методичних виставок;

- розробка методичних рекомендацій з пріоритетних напрямків роботи;

- підготовка творчих звітів, майстер-класів;

- семінари, тренінги.

5. Організація позаурочної діяльності
Кiлькiсть переглядiв: 406

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!