/Files/images/IMG_0114.JPG

Практичний психолог

Масло Оксана Іванівна

Життєве кредо:

«Ніде не віднайти спокою тому, хто не знайшов його в собі самому»
Франсуа де Ларошфуко

Проблемна тема

"Психологічний супровід навчання та виховання в умовах вільного розвитку креативної особистості."

/Files/images/metodkabnet/7057.gif

Професійне кредо:

Якщо ви боїтесь, що вас поб’ють ,вважайте себе побитим.
Якщо ви гадаєте, що ви не можете,ви не зможете ніколи.
Якщо ви вважаєте, що програєте,ви вже програли.
Тому що в усьому світі ми бачимо,що успіх починається з волі людини –
Усе залежить від стану розуму.
Якщо ви вважатимете, що вас залишать позаду,це так і буде.
Ваші думки мають летіти високо, щоб дати можливість вам піднятись.
Перш ніж ви зможете отримати перемогу,ви повинні бути впевнені в собі.
Найсильніший і найшвидший не завжди перемагає у життєвих битвах.
Рано чи пізно перемога дістається тому,хто вважає,що він може.
Р. Волдо Емерсон

Психологічна служба закладу

- сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів школи;

- проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;

- допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.

/Files/images/metodkabnet/7057.gif

Психолог нашої школи проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).
2. Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.
4. Допомога у професійному самовизначеності старшокласників.
5. Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
6. Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.

Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

  • Сприяти всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
  • Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
  • Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.
  • Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
  • Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.
  • Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
  • Корекція прояву дезадаптивних явищ серед учнів, що навчаються у системі профільного навчання.
  • Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
  • Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.
  • Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
  • Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
  • Психологічний супровід учнів 11-их класів у підготовці до ЗНО.

Вище зазначенні завдання реалізовуються такими напрямками роботи як:

  • діагностична робота;
  • корекційно-розвивальні заняття;
  • психологічні тренінги;
  • психологічні консультації;
  • просвітництво;
  • участь у роботі батьківських зборів;
  • відвідування та аналіз уроків.


Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 5-ох сторін:

  • вчитель;
  • учень;
  • психолог;
  • соціальний педагог;
  • батьки.
Практика показує, що відсутність взаємодії, узгодженості думки однієї із сторін утруднює розв’язання проблеми або ж з часом загострює її. Важливим є досягнення співпраці із батьками:
  • інформування змісту проблеми;
  • переконання їх щодо важливості вирішення;
  • вивчення основ сімейного виховання;
  • визначення обізнаності батьками особистісних якостей дитини.
Необхідно зазначити, що саме сімейне виховання є «колискою» майбутнього розвитку особистості. Те, як батько з матір’ю прищеплять в свідомості дитини почуття відповідальності, поваги, взаєморозуміння, любові до ближнього, любові до праці, впливає на становлення такої «Я»позиції, яка відповідає суспільно прийнятим нормам життя.
Тому батькам в процесі виховання слід дотримуватись таких принципів:
  • виховувати дитину у взаємній любові зі сторони усіх членів сім’ї;
  • поєднання батьківської любові із розумним, доброзичливим покаранням словом, яке дає змогу дитині зрозуміти провину і не відчути себе приниженим. Уникайте фізичних покарань;
  • поведінка у відносинах між батьками чи іншими членами сім’ї є для дітей прикладом відносин із однолітками, в тому числі протилежної статті;
  • звички та навики культури поведінки дитини випливають, в першу чергу, із сім’ї;
  • залучати дитину до домашньої праці, пам’ятаючи, що «праця виховує людину», у праці реалізовуються можливості людини, встановлюються відносини між людьми, розвивається почуття відповідальності;
  • змалку прищеплювати любов до розумової праці, формувати мотивацію навчальної діяльності;
  • хвалити дитину за її добрі вчинки – це активізовує її життєвий потенціал, але не слід перехвалювати;
  • бути спостережливим до розвитку та прояву особистісних рис характеру дитини. Це допомагає шукати підхід у вихованні та передбачати можливі негативні наслідки поведінки;
  • привчати дитину розуміти та визнавати свою провину, а батьки повинні бути прикладом у цьому;
  • не захищати дітей, якщо вони провинились;
  • не потрібно боятись довіритись із проблемами у вихованні людині, яка може допомогти;
  • у межах школи слід звертатись по допомогу до психолога, соціального педагога, вчителів, адміністрації школи.

Шановні батьки, пам’ятаймо, що «жити на цій землі – означає мати проблеми, розв’язувати їх – означає рости інтелектуально»

Графік роботи практичного психолога
Масло Оксани Іванівни

Дні тижня Години роботи Зміст роботи
Понеділок 9.00 - 12.00 Діагностична робота з учнями
12.00 - 14.00 Консультації для учнів
Вівторок 9.00 - 12.00 Корекційно-розвивальна робота з учнями
12.00 - 15.00 Діагностична робота з учнями та вчителями
Середа Методичний день
Четвер 9.00 - 12.00 Консультації для вчителів
12.00 - 15.00 Діагностична робота з учнями
П’ятниця 9.00 - 12.00 Корекційно-розвивальна робота з учнями
12.00 – 14.00 Консультації для батьків

/Files/images/Слайд3.jpg/Files/images/IMG_0116.JPG/Files/images/IMG_0119.JPG/Files/images/Слайд57.jpg/Files/images/IMG_0057.JPG/Files/images/IMG_0120.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 248

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!