Повернутися до звичайного режиму

Чого найбільше потребує ваша дитина?

ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ

КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Понад усе ваша дитина потребує любові. Доведено, що через брак любові затримується розумовий, фізичний та емоційний розвиток дитини. У найтяжчих випадках немовлята, які не отримують достатньо любові, страждають від синдрому затримки психічного розвитку, оскільки гормони стресу впливають на розвиток усіх систем організму. В менш серйозних випадках брак батьківської любові впливає на подальше існування дитини: від перших годин життя немовляти до шкільного, а згодом і до дорослого життя. 2. Коли рівень підтримки достатньо високий, діти почувають себе в безпеці, їхні серця відкриті. Діти охочіше сприймають опіку й керування, що полегшує внутрішній і зовнішній контроль з боку батьків.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Після закінчення уроку батьки зможуть: Усвідомити, як чотири стилі батьківського виховання інтерпретують і виражають любов. Дати відповідь на запитання: „Чого найбільше потребує ваша дитина?” Визначити власні сильні та слабкі сторони у вираженні любові до дитини з метою покращення спілкування.

КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ

ПЛЕКАННЯ: усвідомлення батьками цінності дитини та створення умов для розвитку її неповторності, вияв любові до дитини такої, якою вона є; бажання і прагнення всього найкращого для своєї дитини, висловлення думки про важливість вашої дитини для вас – як вербальне, так і невербальне.
ПРЯМЕ (БЕЗПОСЕРЕДНЄ) СПІЛКУВАННЯ: дискусія на інтелектуальному рівні, що відповідає віку дитини: слухання, пояснення, дослідження і спрямування.
ДИСЦИПЛІНУВАННЯ: розвиток мислення й характеру дитини, щоб вона стала здоровою, відповідальною та успішною дорослою людиною.
ЗОРОВИЙ КОНТАКТ: прямий і теплий погляд, спрямований в очі дитини.
СИНДРОМ УПОВІЛЬНЕННОГО РОЗВИТКУ: найчастіше спостерігається у немовлят і дітей молодшого віку, які не отримують постійної належної любові, турботи, обіймів, зорового контакту і спрямованої уваги. В такому випадку гормони стресу потрапляють у кров дитини, і її розумовий, фізичний та емоційний розвиток уповільнюється. Якщо це відбувається протягом тривалого часу, синдром стає невиліковним. Відомі окремі летальні випадки.

СПРЯМОВАНА УВАГА: повна нероздільна увага, яка демонструє дитині любов і інтерес до того, що вона хоче висловити.
ВИХОВАННЯ: забезпечення необхідними умовами й ресурсами для розвитку та успіху. Це не лише створення умов для фізичного розвитку, а й забезпечення пізнавальних, емоційних, моральних, духовних ресурсів та напрямків. ФІЗИЧНИЙ КОНТАКТ: належний теплий дотик до дитини (наприклад, обійми чи погладжування волосся) для того, щоб викликати у дитини відчуття безпеки, зумовлене присутністю батьків.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Найефективніше спілкування між батьками і дітьми – це віддана любов, яка ставить потреби дитини на перше місце. Така любов проявляється по-різному, в тому числі й вербальним методом, через належний дотик, зоровий контакт, цінування. Саме любов сприяє здоровому розвитку дитини і стосунків між батьками та дітьми, породжує довіру. Коли діти відчувають, що їх люблять, вони почуваються в безпеці і з більшим бажанням сприймають опіку та керування з боку батьків. В іншому випадку діти не мають відчуття безпеки та перебувають під впливом певних психологічних і фізіологічних процесів, які заважають і перешкоджають їхньому нормальному розвитку й функціонуванню. Саме тому для батьків важливо знати, що таке віддана любов і як її висловити, щоб вона була зрозумілою та сприйнятою дитиною.

МАТЕРІАЛИ І ПІДГОТОВКА

Для проведення уроку необхідні такі матеріали: ¨ декілька копій анкет „Оцінка стилю батьківства” з уроку 1 для батьків, які були відсутні на першому занятті та приєдналися до роботи лише на цьому. ¨ чотири не заточених олівці, пластилін або щось подібне для того, щоб утримати олівець у вертикальному положенні, та м’яка речовина (наприклад, крем для гоління або збиті вершки) для наочної демонстрації впливу любові в чотирьох стилях батьківства. Олівець №1: Поблажливий стиль виховання. Візьміть незначну кількість крему для гоління або іншої подібної речовини на блюдце. Поставте олівець у цю речовину, намагаючись утримати його вертикально. Якщо Вам це вдалося, поворушіть трохи блюдечко, доки олівець не випаде з крему. Це демонструє ситуацію, коли дитина виховувалася в сім’ї, де батьківська любов не поєднувалася з дотриманням дисципліни. Основа м’яка і добре виглядає, але не має міцності, яка давала б дитині тверде підґрунтя в житті. Олівець №2: Владний стиль. Тримайте олівець у кулаці над столом. Дайте йому впасти, коли Ви відкриєте кулак. Це змальовує ситуацію, коли владні батьки „послаблюють віжки”. Ніякої основи для любові немає, тому що батьки або не мають справжньої любові до своїх дітей, або не знають, як висловити її таким чином, щоб дитина змогла її зрозуміти. В обох випадках наслідки спостерігатимуться однакові. Дитина відчуває, що вона нелюбима, тож вона не довірятиме батькам і проявлятиме протест проти жорстких і безпідставних обмежень батьків. Олівець №3: Усунутий стиль батьківства. Покладіть олівець на край стола так, щоб його частина вільно звисала. Олівець, як і дитина, не має під собою надійного фундаменту, тому що батьки не виражали своїй дитині любов і не виявляли піклування про неї. Олівець легко схопити будь-кому й маніпулювати ним будь-як. Якщо ж мова йде про дитину, то це той випадок, коли її нічого не утримує на місці і вона перебуває під тиском людей і обставин. Це відбувається через брак батьківської любові й керування. Олівець №4: Спрямовуючий стиль батьківського виховання. Візьміть шматочок пластиліну і з його допомогою поставте олівець вертикально. Закріпіть його у пластиліні одним кінцем. Такий олівець символізує тверду основу любові, яка дозволяє давати і сприймати керування й опіку. Це допомагає дитині подолати виклики і несподіванки життя.


Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!