План
заходів з патріотичного виховання
Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3
(на основі Концепції національно-патріотичного виховання молоді)
№ з/п | Завдання Концепції | Зміст заходу | Термін | Виконавці |
1 | Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей | Створювати належні умови для рівного доступу до якісної освіти Вжити заходи для забезпечення організаційно-правових засад діяльності школи, їх належного кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення | Постійно | Директор школи Корнієнко О.Г., ЗДНВР Чала Л.П., Бондаренко Т.І. |
2 | Виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь | Забезпечити розміщення державної символіки в навчальному закладі, виконання державного Гімну перед початком занять у понеділок і п’ятницю, під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б. |
Забезпечити участь школи в міських заходах до Дня Державного Прапора України | Серпень | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Проводити в школі правову освіту та виховання, спрямовані на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники, учителі історії та правознавства | ||
Забезпечити проведення циклу заходів за темою: «Мої права і обов’язки за Конституцією України»: - бесіда «Символи України» - бесіда «Конституція України – Основний Закон» - Брейн-ринг на знання І розділу Конституції України для учнів 9 класу | вересень-грудень 2014 | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники, Федоренко О.М. (вчитель правознавства) | ||
Провести шкільний конкурс художніх учнівських робіт «Символи України», спрямований на виховання шанобливого ставлення до Герба, Прапора, Гімну України, іншої загальнодержавної та регіональної символіки | 10.11.– 14.11.14. | Крутоголов Н.Л. ( учитель трудового навчання) та Жуковська І.В.(учитель образотворчого мистецтва) | ||
3 | Сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу | Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, використовуючи активні форми роботи | Постійно | Вчителі історії Шевченко Н.А., Федоренко О.М., класні керівники |
4 | Формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації | Забезпечити додержання норм статті 10 Конституції України та законодавства про мови. Утверджувати пріоритет української мови як державної | Постійно | Директор школи Корнієнко О.Г. |
Забезпечити проведення виховних заходів відповідно до Концепції державної мовної політики, спрямованих на виховання української мовної свідомості та національної гідності | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Провести конкурс на кращого знавця українського правопису «Майстер української орфографії» | 07.11.2014 | Учителі української мови та літератури | ||
Забезпечити участь школярів у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика, Шевченківському конкурсі, Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої», в регіональному конкурсі «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», районному конкурсі читців , авторської поезії, прози | жовтень 2014 – березень 2015 | Вчителі української мови та літератури, бібліотекар Іскандарова Т. Г. | ||
Провести Дні української писемності та мови | Листопад, лютий | Вчителі української мови та літератури, бібліотекар Іскандарова Т. Г | ||
5 | Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне, на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини | Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення акцій, конкурсів патріотичного спрямування. | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники, учителі історії Шевченко Н.А. та Федоренко О.М. |
Забезпечити проведення в школі зустрічей, вечорів пам'яті, творчих конкурсів, походів шляхами бойової слави, з метою пропагування та виховання дітей та учнівської молоді на кращих зразках героїчної історії країни, славних бойових і трудових традицій старшого покоління | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Вивчити та узагальнити досвід окремих вчителів, класних керівників з питань національно-патріотичного виховання учнівської молоді | ЗДНВР Чала Л.П., Бондаренко Т.І., ЗДВР Симоненко Л.Б | |||
Забезпечити участь у Всеукраїнських конкурсах на кращу творчу та науково-дослідницьку, пошукову роботу серед учнівської молоді з вивчення невідомих сторінок історії та культури рідного краю, міста | Постійно | ЗДНВР Чала Л.П., Бондаренко Т.І., ЗДВР Симоненко Л.Б, учителі історії, української мови та літератури | ||
Провести для класних керівників круглий стіл на тему: «Організація заходів, спрямованих на утвердження патріотизму та національної свідомості молоді» | серпень 2014 | ЗДВР Симоненко Л.Б. | ||
Провести заходи: 1. модулі: - «Я-українець і цим пишаюся» - «Мій край, моя історія жива» - «Шляхами подвигу і слави» 2. тижні: - «У єдності – наша сила» - українського козацтва - Пам’яті - «Навічно в пам’яті народній» | жовтень листопад травень 15-19.09.14 13–17.10.14 27–31.10.14 03-09.05.15 | ЗДВР Симоненко Л.Б. класні керівники, учителі історії | ||
Організувати проведення заходів із відзначення ювілейних, історичних, пам’ятних дат, знаменних подій у житті українського народу | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б. | ||
Провести виховні години, приурочені до традиційних народних свят: Дня Покрови Пресвятої Богородиці, Дня Святого Наума, Дня Святого Миколая, Свята Різдва Христова, Великодня тощо. | Протягом року | класні керівники | ||
Забезпечення співпраці з радою ветеранів міста в організації проведення заходів до Дня Перемоги та інших пам’ятних дат. | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б. | ||
6 | Відновлення і вшанування національної пам’яті | У планах роботи школи передбачати заходи, відповідно до Календаря дат, рекомендованого Громадською радою з національно-патріотичного виховання при Міністерстві освіти і науки України | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б. |
Активізувати роботу шкільного музею, постійно поповнювати їх фонди новими матеріалами пошукової роботи учнів | Постійно | Завідуюча музеєм Берлюта О.В. | ||
Організувати тематичну виставку до Дня Збройних Сил України | 6.12.2014 | Бібліотекар | ||
7 | Формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби | Брати участь у днях відкритих дверей ВНЗ, які готують молодь до державної та військової служби | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники |
Забезпечити участь у спартакіаді допризовної молоді | Постійно | Вчитель фізичного виховання Костенко В.І. | ||
8 | Відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді | Взяти участь у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»), Всеукраїнській військово-патріотичної спортивній грі «Зірниця” та у Всеукраїнському фізкультурно-оздоровчому патріотичному фестивалі «Нащадки козацької слави» | Відповідно до Положення про проведення ігор | Вчителі фізичного виховання Костенко В.І., Рєзнік С.О. |
9 | Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами | Проводити заходи, спрямовані на формування світогляду солідарності поколінь, любові до матері і батька, поваги до свого роду | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники |
Проводити роботу з батьками в рамках програми «Родинна твердиня», сприяти оволодінню батьками сучасними педагогічними знаннями й уміннями | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Провести День Матері | Травень | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Здійснювати у школі як форму виховної роботи шефський патронат між учнями молодших та старших класів | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Продовжити розвиток волонтерського руху, залучення школярів до посильної допомоги людям похилого віку, інвалідам, дитячим садкам, Центру реабілітації дітей в с. Ємчиха, бійцям АТО | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
Організувати та продовжити роботу волонтерського загону «Імпульс» | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б | ||
Забезпечити участь школярів у Всеукраїнських та обласних благодійних заходах | Протягом року | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники | ||
10 | Консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання | Брати участь у міських урочистих зібраннях, святкуваннях, спортивно-масових заходах, відзначенні дня міста | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники |
Підтримувати й сприяти розвитку державно-громадського управління освітою; забезпечити координацію спільної діяльності адміністрації школи, батьків та учнів | Постійно | Педагогічний колектив | ||
11 | Підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини | Проводити благоустрій школи та прилеглої території | Під час місячників благоустрою та до початку навчального року | ЗДВР Симоненко Л.Б., класні керівники |
Брати участь у місячнику благоустрою міста: прибирати парк, білити дерева | Квітень, жовтень | Класні керівники ЗДВР Симоненко Л.Б. | ||
Здійснювати заходи зі збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, формування у населення екологічної культури і підвищення екологічної свідомості, розвитку у школі юннатівського руху, широкого залучення дітей та молоді до природно-заповідної справи | Постійно | Вчителі біології, класні керівники | ||
12 | Створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави | Включити в план роботи школи, плани класних керівників заходи щодо розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці | Протягом навчального року | ЗДНВР Чала Л.П., Бондаренко Т.І. ЗДВР Симоненко Л.Б., педагогічний колектив |
13 | Сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я | Забезпечувати участь учнів на всіх етапах масових заходів художньо-естетичного, науково-технічного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, національно-патріотичного, фізкультурно-оздоровчого, військового та спортивного напрямку | Протягом навчального року | . ЗДНВР Чала Л.П., Бондаренко Т.І. ЗДВР Симоненко Л.Б., педагогічний колектив |
Організувати та провести заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя, навичок дбайливого ставлення до власного здоров’я та життя | Постійно | Вчителі фізичного виховання, основ здоров’я Онопрієнко Н.І. | ||
Продовжити роботу інноваційної просвітницько-оздоровчої превентивної програми «Школа проти СНІД | Постійно | Бреус С.П. | ||
Забезпечити участь школярів у міських, районних, обласних спортивних змаганнях | Постійно | Вчителі фізичного виховання | ||
14 | Виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності | Забезпечення проведення комплексу заходів з профілактики правопорушень, бездоглядності та безпритульності серед дітей і підлітків. | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., соціальний педагог Берлюта О.В., психолог Масло О.І., класні керівники |
Сприяння активізації діяльності педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві | Постійно | ЗДВР Симоненко Л.Б., соціальний педагог Берлюта О.В., психолог Масло О.І., класні керівники |
Коментарi