Методичні рекомендації щодо написання творчої письмової роботи та визначення рівня усної мовленнєвої компетенції на

ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади

з іноземної мови у 2014/2015 н. р.

Хамрук А.В.,

завідуюча навчально-методичним

кабінетом іноземних мов КОІПОПК

Для перевірки рівня письмової компетентності учасникам пропонується вибрати одну із запропонованих проблемних ситуацій, які сформульовано у формі запитань або тверджень, і які необхідно письмово прокоментувати відповідно до вимог чинної програми. Для виконання письмової роботи відводиться одна астрономічна година (60 хвилин).

Творча письмова робота повинна відповідати орфографічним, лексичним, стилістичним і граматичним нормам іноземної мови. При оцінюванні творчої письмової роботи враховуються зміст, оформлення, стиль, грамотність, адекватність вживання лексичних одиниць та граматичних структур тощо.

Максимальна оцінка за творчу письмову роботу – 30 балів.

Обсяг роботи:

8, 9 кл. – не менше 16 речень;

10 кл. – не менше 18 речень;

11 кл. – не менше 20 речень.

Критерії оцінювання:

1. обсяг письмового повідомлення (від 0 до 2 балів);

2. зовнішній вигляд і структура (від 0 до 2 балів);

3. повнота розкриття змісту (від 0 до 6 балів);

4. лексична насиченість (від 2 до 8 балів);

5. рівень розвитку граматичної компетенції (від 0 до 10 балів);

6. заохочувальний бал (від 0 до 2 балів).

Загальна сума балів: від 2 до 30 балів.

Визначення рівня усної мовленнєвої компетенції

Для визначення рівня усної мовленнєвої компетенції учасник обирає одну з трьох запропонованих ситуацій. Після обдумування протягом однієї хвилини учень висловлюється стосовно обраної теми. Комунікативне завдання вважається розв’язаним за умови змістової та функціональної відповідності висловлювання ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника.

Монологічне висловлювання учня повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим (містити особисті оціночні фрази, власне ставлення учня до об’єкту висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим.

Після завершення монологічного висловлювання учень бере участь у співбесіді з членами журі. Запитання членів журі і учасника під час бесіди повинні бути різного типу і можуть містити особисте ставлення до відповідної ситуації, спонукання до дискусії, уточнення і запит додаткової інформації тощо. Репліки учнів повинні бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими.

Відповіді членів журі на запитання учасника (якщо запитання будуть) не повинні бути формальними, вони мають носити природний характер і бути зв’язані з контекстом спілкування.

Обсяг відповіді під час бесіди може бути різним, але його висловлювання повинні свідчити про те, що учень правильно розуміє запитання, спонукання чи коментар членів журі з першого пред’явлення і адекватно на них реагує.

Максимальна оцінка за усну мовленнєву компетенцію – 30 балів.

Обсяг монологічного висловлювання:

8, 9 кл. – не менше 16 речень;

10 кл. – не менше 20 речень;

11 кл. – не менше 22 речень.

Критерії оцінювання:

1. повнота розкриття теми, комунікативна спрямованість (від 1 до 5 балів);

2. інформаційна значущість (від 1 до 3 балів);

3. вимова (звуки, інтонація) (від 1 до 4 балів);

4. темп мовлення (від 0 до 2 балів);

5. лексичний запас, функціональна адекватність (від 1 до 8 балів);

6. рівень граматичних навичок (від 1 до 6 балів);

7. заохочувальний бал (від 0 до 2 балів).

Загальна сума балів: від 5 до 30 балів.

Користуватись словниками або будь-якою допоміжною літературою під часІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземної мови не дозволяється.

Роботи учасників кодуються.

Кiлькiсть переглядiв: 122

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!