/Files/images/uchebnayarabota.jpg

МЕТОДОБ"ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

Проблемні питання Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 2013-2014 навчальний рік:

1. Взаємозв’язок творчих можливостей вчителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо розвитку життєвої компетентності учня.

2. Впровадження інноваційних технологій у виховному процесі

Вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду

№з\п

ПІБ

Чий досвід вивчає

1

Бондаренко

Тетяна Іванівна

А. Процюк, Розвиток самостійної пізнавальної активності учнів

2

Тихоненко

Галина Василівна

Г. Демченко Актуалізація опорних знань та індивідуальний підхід до учнів

3

Купцова

Тетяна Миколаївна

А. Процюк, Розвиток самостійної пізнавальної активності учнів

4

Шайда

Леся Михайлівна

В. Зайцева, вироблення навичок швидкісного читання

5

Рябченко

Людмила Анатоліївна

А. Процюк, Розвиток самостійної пізнавальної активності учнів

6

Чупис

Тетяна Василівна

В Зайцева, Вироблення навичок свідомого виразного читання

7

Дрифан

Світлана Вікторівна

Л. Варзацька, Поглиблення знань під час побудови зв’язних висловлень

8

Соловйова Світлана Петрівна

А. Процюк, Розвиток самостійної пізнавальної активності учнів

9

Краснощок

Руслана Дмитрівна

Л. Варзацька, Поглиблення знань під час побудови зв’язних висловлень

10

Одинока

Олена Миколаївна

М. Лисенкова, Диференціація навчального процесу молодших школярів

11

Поліщук

Олена Олександрівна

А. Процюк, Розвиток самостійної пізнавальної активності учнів

Відомості про вчителів

з\п

ПІБ

Стаж

Освіта

Категорія

Проблемне питання

1

Бондаренко

Тетяна Іванівна

32

В

В

Вироблення навичок самостійної роботи на уроках в початкових класах

2

Дрифан

Світлана Вікторівна

26

В

В

Збагачення словникового запасу та орфографічної грамоти учнів

3

Краснощок

Руслана Дмитрівна

27

В

В

Розвиток зв’язного мовлення

4

Купцова

Тетяна Миколаївна

34

Спец.

Спец.

Розвиток навичок каліграфічного письма

5

Одинока

Олена Миколаївна

26

В

В

Диференційований підхід до навчання

6

Рябченко

Людмила Анатоліївна

24

В

В

Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів

7

Соловйова

Світлана Петрівна

21

В

В

Вироблення навичок самостійної роботи на уроках

8

Тихоненко

Галина Василівна

41

В

В

Актуалізація опорних знань учнів

9

Чупис

Тетяна Василівна

28

В

В

Розвиток виразного читання в молодших школярів

10

Шайда

Леся Михайлівна

17

В

І

Розвиток навичок свідомого читання

11

Поліщук

Олена Олександрівна

11

В

І

Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів

План роботи

методоб’єднання вчителів початкових класів Миронівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 на 2013-2014 навчальний рік

· Реалізувати вимоги державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання;

· Продовжити роботу над подальшим забезпеченням становлення особистості учня, умов для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей;

· Удосконалювати форми і методи роботи з творчо обдарованими дітьми;

· Працювати над впровадженням та раціональним використанням ідей перспективного педагогічного досвіду та розробкою власних педагогічних технологій, що сприяють підвищенню якості знань учнів;

· Своєчасно виявляти закладені природою індивідуальні особливості кожного учня;

· Заздалегідь турбуватися про створення педагогічних умов, які сприяли б ефективному інтегрованому навчанню молодших школярів, виявленню їх індивідуальних здібностей;

· Методичну роботу спрямувати на розвиток особистості учня, урізноманітнення процесу сприймання інформації, робити урок більш яскравим і насиченим;

· Продовжити роботу над формуванням в учнів уміння самостійно виконувати завдання за алгоритмами та інструкціями, відпрацювати уміння наукової організації праці;

· Формувати у молодших школярів уміння вчитися;

· Впроваджувати інноваційні технології навчання відповідно до сучасних потреб особистості і суспільства.

Заходи по підвищенню майстерності викладення

і рівня знань учнів

1. Пройти обласні курси по підвищенню кваліфікації вчителям, які атестуються.

2. Взаємовідвідувати уроки колег, обговорювати їх, переймати досвід.

3. Детально ознайомитися та обговорити статтю доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, заслуженого діяча науки і техніки, завідувача кафедри теорії і методики і освіти А. Богуш «Вектор наступності Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти».

4. Взяти участь у проведенні олімпіади «Обдарована дитина».

5. Продовжити роботу над покращенням процесу вивчення нового матеріалу застосовуючи інноваційні методи навчання:

a. Рольові тренінги;

b. Ділові ігри;

6. Постійно вивчати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.

7. Привчати дітей самостійно працювати.

Тематика засідань методоб’єднаня

Засідання 1 серпень 2013р

Тема: «Організаційне забезпечення навчально-виховного процесу на 2013-2014 н.р.»

1.Підсумки роботи методоб’єднання та основні напрямки роботи на раступний н.р.

2.Аналіз проведення директорських контрольних робіт у 2-3 класах з української мови та математики

\ Бондаренко Т.І.\

3.Аналіз проведення ДПА у 4 класах з української мови, читання, математики

\Бондаренко Т.І.\

4. Аналіз перевірки техніки читання у 1-4 класах

\Бондаренко Т.І.\

5.Про атестацію вчителів початкових класів

\Тихоненко Г.В.

6. Обговорення плану роботи м\о

\Вчителі\

7.Огляд новинок методичної літератури вчителями м\о

8. Огляд класів-кабінетів

9. Опрацювати наказ Міністерства освіти №1222 від 21.08.2013 року «Про затвердження орієнтовних вимог опрацювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої школи»

2 засідання грудень 2013

Тема: Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій

1. Про особливості молодшого школяра як передумову успішної організації його навчальної діяльності

\Бондаренко Т.І.\

2. Відвідати та обговорити урок математики у 3-В класі на тему: «Переставна властивість дії множення»

\Шайда Л.М.\

3. Обмін думками з власного досвіду по темі: «Які можливості для покращення навчально-виховного процесу дає впровадження інноваційних технологій»

\Вчителі початкової школи\

4. Інформація про виконання рекомендацій попереднього методоб’єднання

\Тихоненко Г.В.\

Д.з – опрацювати статтю О. Мелькунової «Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій» Журнал «Початкова школа» №3-12., ст..23

3 засідання лютий 2014

Тема: Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту учня інтерактивними методами навчання

1. Про формування ціннісних орієнтацій учнів, становлення їхньої самосвідомості в ході інтелектуальної творчої діяльності

\Тихоненко Г.В.\

2. Відвідати та обговорити урок української мови у 2-Б класі по темі: «Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення»

\Поліщук О.О.\

3. Ознайомлення з демонстраційним матеріалом вчителів початкової ланки щодо інтерактивних технологій та методів навчання

\ Вчителі початкових класів\

4. Інформація про виконання рекомендацій попереднього методоб’єднання

\Бондаренко Т.І.\

Д.з. – ознайомитися із статтею В. Прокопенко, де висвітлюються довготривалі проекти по забезпеченню розвитку інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту учнів інтерактивними методами навчання.

( Журнал Початкова школа №2 -2013 р)

4 засідання квітень 2014

Тема: «Взаємозв’язок творчих можливостей вчителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо життєвої компетентності учня»

1. Методичні орієнтири взаємозв’язку творчих можливостей вчителя і учня та їх результативність.

\Бондаренко Т.І\

2. Відвідати та обговорити урок математики у 4-А класі по темі: «Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух»

/Дрифан С.В.\

3. Відвідати та обговорити урок (інтегрований) з «Я і Україна, читання та образотворче мистецтво» у 3-А класі на тему: «Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Вірші та прислів’я про них»

\Тихоненко Г.В.\

4. Інформація про виконання рекомендацій попереднього методоб’єднання

\Бондаренко Т.І\

Д.з – ознайомитися з досвідом роботи з питання взаємозв’язку творчих можливостей вчителя і учня вчительки І категорії В. Гавриш (Початкова школа №6 – 2013 рік)

Кiлькiсть переглядiв: 547

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!