Цифрова лабораторія запрацювала в нашій школі
За підтримки губернатора Київської області Володимира Миколайовича Шандри та за ініціативи голови Миронівської Районної державної адміністрації Ігоря Івановича Чорногода та начальника Відділу освіти Миронівської РДА Володимира Анатолійовича Нечепоренка напередодні святого Миколая у Миронівську загальноосвітню школу І-ІІІ ст.№3 було завезено і встановлено цифрову лабораторію, яка дає можливість вимірювати сили, вологості повітря, температуру в межах від - 40ᵒС до 400ᵒС, електромагнітне поле . Отримані дані фізичних величин відразу відображаються на моніторах у вигляді графічної залежності. Також за допомогою електронного мікроскопу котрий входить до комплекту приладів, учні зможуть потрапити до мікро світу. Лабораторія складається з робочого місця вчителя та 6 комплектів для учнів.
Досвідчені вчителі фізики, вчителі – методисти Коломієць Надія Володимирівна та Бреус Світлана Петрівна швидко зорієнтувались у нововведеннях і уже впроваджують їх у навчальний процес. Лаборант школи Поштар Григорій Васильович допомагає учням - бригадирам швидше зорієнтуватися у завданнях , що стоять перед учнями .
Першими спробували інновацію члени фізичного гуртка «Еврика», які використовуючи датчик сили аналого-цифровий перетворювач та комп'ютер провели дослідження пружинного маятника, вимірювання вологості повітря, температури та освітленості в кабінеті фізики. Використовуючи датчик вимірювання пульсу отримали графік власного серцебиття. І вже на уроках фізики учні 9 та 11-х класів проводять цікаві дослідження. Ось і 23 грудня 2015 року учні 11-А класу під час уроку захисту дослідних проектів працюючи в науково – дослідному центрі «Я – винахідник» за допомогою цифрової лабораторії з високою точністю до дослідили залежність періоду коливань від жорсткості пружини і маси тіла.
Використання цифрового вимірювання дає можливість учням вивільнити час для аналізу результатів і написання висновків.
Методика проведення лабораторної роботи зовсім інша ніж була до цього , що забезпечує виконання державного стандарту.
До фізичного кабінету підключено мережу Інтернет , що дає змогу результати учнівських досліджень відправляти на комп'ютер учителя, коригувати роботу учнів у процесі виконання лабораторної роботи та забезпечує зворотній зв'язок учитель – учень та дає оперативне одівання результатів роботи учнів.
Корнієнко О.Г., директор школи
Коментарi