Проектна робота

учасників літнього англомовного табору

Середній рівень( B1 )5-6 клас

Тема проекту:

English Makes the World Go Round

Девіз: Every day is a special day

/Files/images/tabr_anglyska/у.png

2016


30.05

Тема заняття: Давайте познайомимось

Pleased to meet you

Мета і завдання: організувати та зацікавити учнів до роботи в
мовному таборі, визначити тему проекту та етапи
роботи над проектом
Обладнання: прапори України та Великобританії, папір, ТЗН.

Хід заняття

Учитель об’єднує дітей у групи по 10 учнів. Діти утворюють міні-діалоги, знайомлячись один з одним.

- Hello!

- Hi!

- I’m Sasha. How are you?

- I’m fine, thank you. And you?

- I’m OK. What are you fond of?

- I’m fond of music. And you?

- I’m interested in sport.

Вибір теми та мети проекту.

Визначення етапів роботи над проектом.

/Files/images/tabr_anglyska/и.jpg

English unites us!


31.05

Тема заняття: Мистецтво

Art Day

Мета і завдання: повторити лексику на тему «Summer», виразити
за допомогою фарби дитячі враження про літо
розучити пісні та вірші на літню тематику.

Обладнання: папір, фарби, тематичні малюнки для зразка

Хід заняття

Діти малюють види діяльності, якими їм подобається займатись влітку та описують їхні малюнки.

Summer is a favourite season for children. They have got the longest holidays. Children can have a rest, sunbathe and swim in the river.

Учитель пропонує дітям розучити вірші про літо.

Read the poem and complete with the correct words

Summer time is time for … SUN

And we are happy all the day PLAY

The … is shining all day long SONGS

Trees are full of birds and … .

Summer brings us nice warm sun

For swimming fishing and for lots of fun

For finding seashells in the sand

For sunbathing to get a tan

To do all these things and more

At the beach and at the seashore.

/Files/images/tabr_anglyska/б.jpg

Summer dreams …


01.06

Тема заняття: Мирне небо очима дітей

Children Day

Мета і завдання: вивчити лексику та вірші про мир, дитинство та
дружбу
Обладнання: різнокольорова крейда
Хід заняття

Діти повторюють лексику по темі та читають вираз «We want to live without war». Потім малюють усе , що вони асоціюють з цим висловом у своїх малюнках на асфальті. Після цього розучують пісню «A Song of Peace»

If I could write a magic song

That everyone could sing

I would write of love, of hope and joy and things

That peace could bring.

And when we sang my magic song,

All hate and war would cease

If I could write a magic song

I’d write a song of peace.

One song for all of us

One song could bring us peace

One song could make a miracle for all of us

A song of peace.

With just one song, one magic song

That everyone could sing

We could sing of love, of hope and joy,

And things that peace could bring.

And when we sang our magic song,

All hate and war would cease

With just one song, one magic song,

The world could fill with peace.

One song for all of us

One song could bring us peace

One song could make a miracle for all of us

A song of peace.

/Files/images/tabr_anglyska/ю.jpg/Files/images/tabr_anglyska/бб.jpg

Children stand for peace


02.06

Тема заняття: Фруктова вечірка

Fruit party

Мета і завдання: розучити нові вирази на тему «What’s cooking?»,
розвивати естетичний смак.
Обладнання: картки з виразами, фрукти, навчальний відеофільм.

Хід заняття

Учитель виконуєроль майстер-шефа. Він визначає завдання для кожного з учнів, поділивши їх на команди. Перемагаєта команда, яка найкраще оформила і представила блюдо англійською мовою.

Під час презентації страв діти використовують вирази, які виписані на картках.

/Files/images/tabr_anglyska/т.jpg

Exotic dishes


03.06.

Тема заняття: Світ професій

Everything about jobs

Мета і завдання: повторити відому та засвоїти нову лексику по темі

«Jobs», формувати мовленнєву компетентність та

артистичність, сприяти професійному самовизна-

ченню учнів.

Обладнання: картки з виразами, відповідний одяг до різних
професій

Хід гри

Учні об’єднуються у дві команди. Одна з них отримує картки з проблемними ситуаціями. Інша – картки із професіями. Учитель пропонує знайти пару у якої написане вирішення певної проблеми.

Проблема Професія

My hair is too long. A barber can help you.

I’m in a restaurant and A waiter can help you.

have no menu.

My trousers are too big A tailor can help you.

for me.

I broke the shower. A plumber can help you.

I fell out of the boat but A lifeguard can help you.

I cannot swim.

I need to feed my dog. A butcher can help you.

The dog likes meat.

/Files/images/tabr_anglyska/пр.jpg

Deal with crime


06.06

Тема заняття: День міста

The place where I live

Мета і завдання: активізувати словниковий запас учнів, розучити

прислів’я про рідний край, місто.

Обладнання: фотографії із зображенням цікавих місць Миронівки,

необхідні речі для пікніка.

Хід заняття

Учитель повторює з учнями лексику до теми «Town», а потім знайомить із прислів’ями та крилатими виразами про рідний дім, місто.

East or West home is best.

There is no place like home.

Home is where the heart is.

My house is my castle.

No good building without good foundation.

As snug as a bug in a rug.

Учні розповідають про визначні місця міста і вирушають на екскурсію по місту.

/Files/images/tabr_anglyska/м.jpg

Let’s have a picnic!


07.06.

Тема заняття: День улюблених справ

Hobbies

Мета і завдання: активізувати тематичну лексику, навчити

розповідати про своє улюблене заняття.

Обладнання: тематичні картинки, настільні ігри.

Хід заняття

Вчитель роздає картки із зображенням різних видів діяльності. Діти ставлять запитання і шукають собі друзів , які мають подібні хобі.

Ask your partner the following questions:

- Do you like watching TV?

- Do you like reading?

- Do you like playing football?

- Do you like traveling?

- Do you like cooking?

- Do you like swimming?

/Files/images/tabr_anglyska/лл.jpg

Do it by yourself!

Кiлькiсть переглядiв: 81

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Серпня 2022

Цей сайт безкоштовний!