Проектна робота
учасників літнього англомовного табору
Середній рівень( B1 )5-6 клас
Тема проекту:
English Makes the World Go Round
Девіз: Every day is a special day
2016
30.05
Тема заняття: Давайте познайомимось
Pleased to meet you
Мета і завдання: організувати та зацікавити учнів до роботи в
мовному таборі, визначити тему проекту та етапи
роботи над проектом
Обладнання: прапори України та Великобританії, папір, ТЗН.
Хід заняття
Учитель об’єднує дітей у групи по 10 учнів. Діти утворюють міні-діалоги, знайомлячись один з одним.
- Hello!
- Hi!
- I’m Sasha. How are you?
- I’m fine, thank you. And you?
- I’m OK. What are you fond of?
- I’m fond of music. And you?
- I’m interested in sport.
Вибір теми та мети проекту.
Визначення етапів роботи над проектом.
English unites us!
31.05
Тема заняття: Мистецтво
Art Day
Мета і завдання: повторити лексику на тему «Summer», виразити
за допомогою фарби дитячі враження про літо
розучити пісні та вірші на літню тематику.
Обладнання: папір, фарби, тематичні малюнки для зразка
Хід заняття
Діти малюють види діяльності, якими їм подобається займатись влітку та описують їхні малюнки.
Summer is a favourite season for children. They have got the longest holidays. Children can have a rest, sunbathe and swim in the river.
Учитель пропонує дітям розучити вірші про літо.
Read the poem and complete with the correct words
Summer time is time for … SUN
And we are happy all the day PLAY
The … is shining all day long SONGS
Trees are full of birds and … .
Summer brings us nice warm sun
For swimming fishing and for lots of fun
For finding seashells in the sand
For sunbathing to get a tan
To do all these things and more
At the beach and at the seashore.
Summer dreams …
01.06
Тема заняття: Мирне небо очима дітей
Children Day
Мета і завдання: вивчити лексику та вірші про мир, дитинство та
дружбу
Обладнання: різнокольорова крейда
Хід заняття
Діти повторюють лексику по темі та читають вираз «We want to live without war». Потім малюють усе , що вони асоціюють з цим висловом у своїх малюнках на асфальті. Після цього розучують пісню «A Song of Peace»
If I could write a magic song
That everyone could sing
I would write of love, of hope and joy and things
That peace could bring.
And when we sang my magic song,
All hate and war would cease
If I could write a magic song
I’d write a song of peace.
One song for all of us
One song could bring us peace
One song could make a miracle for all of us
A song of peace.
With just one song, one magic song
That everyone could sing
We could sing of love, of hope and joy,
And things that peace could bring.
And when we sang our magic song,
All hate and war would cease
With just one song, one magic song,
The world could fill with peace.
One song for all of us
One song could bring us peace
One song could make a miracle for all of us
A song of peace.
Children stand for peace
02.06
Тема заняття: Фруктова вечірка
Fruit party
Мета і завдання: розучити нові вирази на тему «What’s cooking?»,
розвивати естетичний смак.
Обладнання: картки з виразами, фрукти, навчальний відеофільм.
Хід заняття
Учитель виконуєроль майстер-шефа. Він визначає завдання для кожного з учнів, поділивши їх на команди. Перемагаєта команда, яка найкраще оформила і представила блюдо англійською мовою.
Під час презентації страв діти використовують вирази, які виписані на картках.
Exotic dishes
03.06.
Тема заняття: Світ професій
Everything about jobs
Мета і завдання: повторити відому та засвоїти нову лексику по темі
«Jobs», формувати мовленнєву компетентність та
артистичність, сприяти професійному самовизна-
ченню учнів.
Обладнання: картки з виразами, відповідний одяг до різних
професій
Хід гри
Учні об’єднуються у дві команди. Одна з них отримує картки з проблемними ситуаціями. Інша – картки із професіями. Учитель пропонує знайти пару у якої написане вирішення певної проблеми.
Проблема Професія
My hair is too long. A barber can help you.
I’m in a restaurant and A waiter can help you.
have no menu.
My trousers are too big A tailor can help you.
for me.
I broke the shower. A plumber can help you.
I fell out of the boat but A lifeguard can help you.
I cannot swim.
I need to feed my dog. A butcher can help you.
The dog likes meat.
Deal with crime
06.06
Тема заняття: День міста
The place where I live
Мета і завдання: активізувати словниковий запас учнів, розучити
прислів’я про рідний край, місто.
Обладнання: фотографії із зображенням цікавих місць Миронівки,
необхідні речі для пікніка.
Хід заняття
Учитель повторює з учнями лексику до теми «Town», а потім знайомить із прислів’ями та крилатими виразами про рідний дім, місто.
East or West home is best.
There is no place like home.
Home is where the heart is.
My house is my castle.
No good building without good foundation.
As snug as a bug in a rug.
Учні розповідають про визначні місця міста і вирушають на екскурсію по місту.
Let’s have a picnic!
07.06.
Тема заняття: День улюблених справ
Hobbies
Мета і завдання: активізувати тематичну лексику, навчити
розповідати про своє улюблене заняття.
Обладнання: тематичні картинки, настільні ігри.
Хід заняття
Вчитель роздає картки із зображенням різних видів діяльності. Діти ставлять запитання і шукають собі друзів , які мають подібні хобі.
Ask your partner the following questions:
- Do you like watching TV?
- Do you like reading?
- Do you like playing football?
- Do you like traveling?
- Do you like cooking?
- Do you like swimming?
Do it by yourself!
Коментарi