План заходів
підготовки початкової школи Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 до впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти на 2017/2018 н.р.
№ | Зміст заходів | Термін виконання | Відповідальна особа |
1. | Підвищення науково-теоретичного рівня та фахової підготовки педагогічних працівників. | ||
1.1. | Забезпечувати інформування вчителів про нові нормативні,інструктивно-методичні документи щодо старту нової початкової школи, впровадження Державного стандарту початкової освіти. | Протягом 2017/2018н.р. | Адміністрація школи |
1.2. | Забезпечувати участь вчителів у різних формах підвищення кваліфікації з питань реформування середньої освіти. | Протягом навчального року | Адміністрація школи |
1.3. | Брати участь у проведенні нарад, семінарів,тренінгів,майстер-класів, консультування при КОІПОПК з питань підготовки вчителів до переходу на нову українську школу. | Протягом навчального року | Вчителі початкових класів |
1.4. | Створити на сайті школи інформаційну сторінку для батьків та педагогів з питань підготовки початкової школи до переходу на нову українську школу. | Протягом навчального року | Адміністрація,вчителі початкових класів, Бреус С.П. |
1.5. | Інформувати батьків школи під час проведення батьківських зборів про хід виконання плану заходів щодо реформування освіти. | Один раз на семестр | Адміністрація,класні керівники |
1.6. | Провести моніторинг та аналіз результатів досліджень психологічної та методичної готовності вчителів початкових класів до роботи у перехідний період. | ІІ семестр | Адміністрація,практичний психолог |
1.7. | Забезпечити надання консультативної методичної допомоги вчителям початкових класів щодо проблемних питань навчально-виховного процесу. | За необхідністю | Адміністрація,практичний психолог |
1.8. | Створити методичну групу вчителів, які у 2018 році будуть навчати першокласників. | Вересень 2017 | Адміністрація |
1.9. | Забезпечувати ефективну роботу методичної групи (проведення засідань, круглих столів, тренінгів, майстер-класів). | Протягом року | Керівники м\о, вчителі початкових класів |
1.10. | Організація самоосвіти педагогів. | Протягом року | Адміністрація,вчителі початкових класів |
2. | Організаційно-методична робота. Матеріально-технічне забезпечення. | ||
2.1. | Поповнювати матеріальну базу для організації здоров‘язберігаючого навчального середовища молодших школярів з метою створення нового освітнього простору. | Протягом року | Адміністрація,вчителі початкових класів |
2.2. | Створювати належні умови для організації гарячого харчування першокласників. | Протягом року | Адміністрація,вчителі початкових класів |
2.3. | Облаштовувати місця для організації рухливих ігор, ігрові куточки. | Вересень | Адміністрація школи |
2.4. | Забезпечувати бібліотечний фонд фаховими періодичними виданнями, навчально-методичною літературою відповідно до нових програм. | Постійно | Адміністрація,бібліотекарі |
2.5. | Організація роботи по поступовому переоснащенню класних кімнат для учнів початкової школи відповідно до «Орієнтованого переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього середовища «Новий життєвий простір». | Протягом року | Адміністрація школи |
3. | Вивчення, узагальнення й поширення. | ||
3.1. | Вивчати та узагальнювати досвід вчителів щодо компетентісного підходу та інтегрованого навчання. | Протягом року | Адміністрація |
3.2. | Висвітлювати досвід вчителів на сайті школи. | Постійно | Вчителі початкових класів |
3.3. | Заслухати на засіданні методоб‘єднання питання щодо готовності до старту нової початкової школи. | Квітень-травень 2018 | Голова м\о |
4. | Психолого-методичний супровід. | ||
4.1. | Вивчати інформаційно-методичні матеріали з питання особливостей навчально-виховного процесу в початкових класах. | Систематично | Практичний психолог |
4.2. | Вивчати психологічну готовність шестирічних дітей до навчання в школі. | Травень 2018 | Практичний психолог |
4.3. | Провести бесіди, консультації, збори з батьками майбутніх першокласників.Анкетування батьків першокласників. | Травень, червень | Практичний психолог, вчителі початкових класів |
4.4. | Взяти участь у семінарах практичних психологів з питань психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах реформування освітньої галузі. | Протягом року | Практичний психолог |
Коментарi