Вісті з семінару
Реалізуємо ідеї: Результативність педагогічної діяльності щодо розвитку життєвої компетентності учня
Зерно досвіду: «Інтерактивні форми і методи навчальної діяльності учнів на уроках математики»
Семінарське заняття
Згідно з річним планом роботи районного методичного кабінету 26.03.2014 р.
на базі Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 відбувся семінар вчителів математики. Учасниками семінару стали вчителі математики шкіл району .
Семінар пройшов під девізом:
«Те, що ми зібралися разом, - це тільки початок. Те, що ми продовжуємо залишатися разом – це вже досягнення. Те, що ми разом співпрацюємо – це справжній успіх.» Генрі Форд.
Розпочався семінар о 9.30. З планом роботи семінару ознайомила учасників головний спеціаліст відділу освіти СмолярОльга Семенівна.
Теоретична частина семінару складалася із доповіді вчителя математики Гонти М.М. «Інтерактивні методи навчання на уроках математики.» Суть інтерактивного навчання: навчальний процес організований так, що всіх учасників залучено до процесу пізнання, формування висновків, створення певного результату, де кожен робить індивідуальний внесок, обмінюється знаннями, ідеями, способами діяльності. Використання інтерактивних технологій на уроках математики дає можливість збагачувати світоглядну і моральну основу суджень як окремої особливості, так і громадської думки учнівського колективу. За допомогою подібних інтерактивних вправ можна глибше осмислювати актуальні явища громадського, культурного, міжнародного життя, навчитися поважати власну думку, зрозуміти, що не завжди те, що висловлює більшість, є істиною.
Практична частина семінару складалася із розв'язування вчителем математики Шевченко Н.О. задач на пошук виграшної стратегії. Вміння розв’язувати задачі на формування виграшної стратегії знадобиться учням у майбутніх життєвих ситуаціях . Задачі цієї тематики – є невід’ємною частиною програми підготовки учнів до олімпіадних змагань. Зазвичай, коли йде мова про задачі на пошук стратегії, мають на увазі задачі на стратегію гри. Такі задачі, зазвичай, є проблематичними для учнів. У процесі ускладнення задач важливо навчити дитину виділяти окремі логічні кроки міркування та фіксувати їх на папері у лаконічній формі.
Учасники семінару запозичили родзинки досвіду вчителів математики Миронівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 і отримали задоволення від спілкування зі своїми колегами.
Коментарi