Повернутися до звичайного режиму

ПРАЦЮЄМО… ТВОРИМО… ДИВУЄМО…

Сучасна людина, щоб відчувати себе в світі комфортно, повинна постійно вчитися, навчання для неї має стати природною і цікавою справою. А сучасна школа повинна формувати в учнів здатність діяти і бути успішними в ситуації відкритого динамічного сучасного суспільства, що розвивається, формувати цілісну систему універсальних знань, умінь, навичок, а також особисту відповідальність учнів, тобто формувати ключові компетентності, такі, що визначають сучасну якість освіти.

Педагогічні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів у навчанні та виховній діяльності вчителя. «Інтерактивний» означає: здатність взаємодіяти в процесі бесіди, діалогу з чимось (комп’ютером) або кимось (людиною). Отже, інтерактивне навчання – це насамперед діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Передусім – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності. Вона передбачає конкретні завдання. Одне з них – створення комфортних умов навчання, за яких кожен учасник процесу відчуває свою інтелектуальну спроможність. Це робить продуктивним і сам процес навчання. За інтерактивного трудового навчання навчально-трудовий процес організовується таким чином, що практично всі учні задіяні у навчальній і трудовій діяльності, мають можливість діяти залежно від наявних знань.

Серед найбільш відомих і доцільних форм інтерактивних методів на уроках технологій є робота в парах та групах з подальшою презентацією та захистом проектів.

Саме цей метод вже не один рік активно і успішно впроваджує в практику роботи з старшокласниками Опорного закладу освіти «Миронівський академічний ліцей №3» Миронівської міської ради Київської області вчитель трудового навчання і технологій Крутоголов Наталія Леонідівна. Результатом роботи задоволені і вчителька і учні. А колективні роботи учнів говорять самі за себе.

Креативний підхід із застосуванням сучасних практичних інструментів таких як „мозковий штурм", «дебати», «мікрофон», «трикутник Уолта Діснея» тощо при підготовці та в роботі над проектами дуже до вподоби сучасним учням. А головне – все це працює на результат.

От і в цьому навчальному році учні з 11- А класу в рамках проекту «Дизайн предметів інтер’єру» вирішили працювати групою над створенням виробу в техніці Papercraft (паперкрафт). Паперкрафт - це ціле мистецтво, яке з кожним роком стає все більш популярним. Сьогодні паперкрафт можна зустріти в інтер'єрах кафе, ресторанів, кав'ярень і магазинів. Також готові роботи прикрасять інтер'єр будь-якої кімнати в вашому домі, а особливо дитячу кімнату. Одинадцятикласники ж вирішили створити досить велику «паперову скульптуру» «Лев» і подарувати її ліцею. З допомогою Наталії Леонідівни було створено групу в складі 4 учениць (Азізи Еліни, Гавриленко Валентини, Мартиненко Ярослави та Миронюк Анни), розподілено ролі та завдання, складено план роботи. Мартиненко Ярослава була обрана бригадиром, тож на її плечі відразу лягла велика частина обов’язків ще й організаційного характеру. Дівчата з ентузіазмом взялися до справи, яка виявилася досить непростою (таких масштабних проектів вони ще не робили). Пошукова робота в інтернеті, робота з моделями-аналогами, консультації з майстрами Паперкрафт(скульптури), підтримка з боку батьків, постійний супровід, допомога і підтримка вчительки, а ще велика наполегливість, бажання самим собі довести – ми це зможемо - дали свої результати: з величезної кількості паперових схем поступово з’являлися окремі модулі майбутньої скульптури, далі деталі, врешті-решт сама скульптура. Майже готовий виріб вирішили зробити бронзово-золотистим. Тепер ніхто з тих, що вперше бачать скульптуру, не вірять, що вона з паперу. І ось цей красень, нарешті готовий зайняти своє почесне місце в ліцеї.

Проект майже завершено. Виріб вийшов дуже гарним і цікавим. Трохи шкода, що все вже в минулому. Але досвід, знання і вміння, отримані в процесі роботи, дівчата візьмуть у своє майбутнє доросле життя. Попереду їх чекає сесія ЗНО, вступ до вишів. Щиро бажаємо їм великих успіхів. Завжди пам’ятайте, що ви у нас – найкращі!

Чала Л.П., заступник директора з навчальної частини

ФОТО ТУТ/Files/images/kartinki/7899999.gif

Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/ato/YngsNCPRz0A.jpg

/Files/images/metodkabnet/razdelitel_33.gif

Директор школи Корнієнко Олександр Григорович 5-71-62
 Заступник директора з виховної роботи Симоненко Лариси Борисівни 5-23-66  Соціальний педагог школи Берлюти Оксани Вікторівни 5-23-66  Психолог школи 5-23-66
 Кримінальна міліція у справах неповнолітніх тел. 5-29-86  Районний відділ освіти тел. 5-70-76  Служба у справах неповнолітніх тел. 5-58-76  Соціальна служба у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-44-40  Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту тел. 5-13-06  Управління праці та соціального захисту населення. Відділ звернення громадян та соціальних виплат дітей та молоді тел. 5-26-38  Відділ з призначення допомоги тел. 5-60-39
Гаряча лінія
 Всеукраїнська дитяча лінія тел. 0-800-500-21-81 ( безкоштовно, анонімно )  Кабінет « ДОВІРИ » тел. 5-44-40 ( анонімно )  Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96  Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8,тел. 228-87-83  Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68  Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей: тел. 0-800-500- 33 -50  Телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім’ї : тел. 044– 451- 5- 451  Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309

Дата останньої зміни 04 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!